NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » PROBLEMY. » PROBLEM TECHNICZNY

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 2>>>    strony: [1]2

Problem techniczny

osiagi
  
xXpoliXx
29.03.2010 15:01:37
poziom 1



Grupa: Użytkownik

Posty: 40 #507176
Od: 2010-3-29
Elo
Mam traki problem z swoim skuterem.tzn opadly mi jego osiagi z 60km/h spadly do 45km/h, a nie bylo w nim nic roboine, i ma nie sciagniete blokady. macie jakies propozycje aby poprawic jego osiagi?
  
ADIRJP
29.03.2010 16:01:42
poziom 4



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: KALISZ

Posty: 237 #507196
Od: 2010-3-20
wyczys filter paliwa,powietrza a blokady swoja droga bardzo szczęśliwy
_________________
"Pal gumę, nie duszę,sztuką jest jechać i dojechać"
  
xXpoliXx
29.03.2010 18:26:11
poziom 1



Grupa: Użytkownik

Posty: 40 #507378
Od: 2010-3-29
wyczyscilem a to nic nie dalosmutny zastanawiam sie nad zmiana paska i wariatora, tylko nie wiem gdzie to mozna kupicbardzo szczęśliwy
  
BlackJet
29.03.2010 20:16:31
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kościelna Wieś/Kalisz

Posty: 121 #507457
Od: 2010-3-20
może rolki sprawdź czy nie zrobiły ci sie kwadratowebardzo szczęśliwybardzo szczęśliwy
_________________

  
Mark0
29.03.2010 22:26:18
poziom 2

Grupa: Administrator 

Posty: 63 #507563
Od: 2010-3-18
teorii jest bardzo dużo musisz konkretnie opisać to,ponieważ może winić wszystko gaźnik rolki pasek i bóg wie co jeszcze także rozpisz się troche.
  
xXpoliXx
30.03.2010 08:18:04
poziom 1



Grupa: Użytkownik

Posty: 40 #507697
Od: 2010-3-29
no dobra. to tak jak go kupilem to wyciagal 55-60km/h. na poczatku zeszlego sezonie zaczol mi jezdzic 40-45km/h i nic wiecej. wymienilem mu pasek po czym jego osiagi wzrosly do 50km/h. w tem roku po zimie jest to samo jedzie tylko 40-45km/h. i nie wiem moze ten nowy pasek byl ze slabej gumy czy nalezalo by wymienic rowniez wariator
  
czopens
30.03.2010 19:54:54
poziom 3



Grupa: Moderator

Lokalizacja: Kalisz/ Borek

Posty: 139 #508277
Od: 2010-3-18
zalezy ile masz najechane. jesli tak z 5-6 tysi to mogą byc kwadratowe rolki chociaz jak mowisz ze juz w zeszlym sezonie tak bylo to wątpie w teorie z kwadratowymi rolkami
na 90% to jest wina tego ze jak byl nowy to rolki byly nowe i sliskie, pozniej jak to chiny zaczely sie matowic i juz w wario jest wieksze tarcie wymien rolki i posciagaj blokady powinien te 7 dych pojscbardzo szczęśliwy pozdrawiam
_________________
Aprilia is my live...
  
xXpoliXx
31.03.2010 08:24:58
poziom 1



Grupa: Użytkownik

Posty: 40 #508624
Od: 2010-3-29
zminialem rolki przy 4,5tys.a pasek teoche pozniej jakies 5,6tys przejechane. jego aktualny przebieg to 8tys. dzieki wielkie za porady
  
xXpoliXx
31.03.2010 09:39:53
poziom 1



Grupa: Użytkownik

Posty: 40 #508659
Od: 2010-3-29
ma ktos z was klucz do odkrecenia wariatora??
  
Mark0
31.03.2010 10:16:53
poziom 2

Grupa: Administrator 

Posty: 63 #508680
Od: 2010-3-18
heh my z dawidem mamy pro obejme bardzo szczęśliwy i sciągamy ludziom z okolicy wariatory xD
  
BlackJet
31.03.2010 16:02:29
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kościelna Wieś/Kalisz

Posty: 121 #508918
Od: 2010-3-20
odkecić wariator, to nie problem ;p mozna zrobic to samemu, bez specjalnych kluczybardzo szczęśliwy
_________________

  
Mark0
31.03.2010 20:41:32
poziom 2

Grupa: Administrator 

Posty: 63 #509252
Od: 2010-3-18
jesteś pewny ?? jęzor zależy w czym jak.Uwierz mi że musiz miec dobry klucz do waria bo inaczej nie..
  
BlackJet
31.03.2010 22:04:41
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kościelna Wieś/Kalisz

Posty: 121 #509315
Od: 2010-3-20
Jestem pewnybardzo szczęśliwy A jaki według Ciebie jest dobry klucz do waria? bo jeszcze nie mialem do czynienia z takim skuterem, przy którym nie dało się go odkręcic normalnymi kluczami.
_________________

  
Mark0
01.04.2010 10:56:59
poziom 2

Grupa: Administrator 

Posty: 63 #509607
Od: 2010-3-18
no właśnie.Jakoś normalnym kluczem w moim i zresztą nie tylko moim bo jeszcze z 4 skuterki mialy odkręcany wario, to sie normalnym kluczem nie dało potrzebna była obejma.
  
BlackJet
01.04.2010 13:20:50
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kościelna Wieś/Kalisz

Posty: 121 #509785
Od: 2010-3-20
Obejma? do czego Ci niby była potrzebna..? do zablokowania wału?
_________________

  
czopens
01.04.2010 21:56:14
poziom 3



Grupa: Moderator

Lokalizacja: Kalisz/ Borek

Posty: 139 #510286
Od: 2010-3-18
patryk ty masz inne vario. ty masz minarelli bez zębatek. w chinczykach jest inaczej jest zębatka a te łopatki do chlodzenia są palstikowe. trzeba złapac takimi wielkimi klapcęgami my na to mowimy obejmabardzo szczęśliwy bo troche to tak wygląda. po 2 to próbowalismy w kilku chinczykach roznymi metodami(klucze, blokowanie pilnikiem itd.) nie dalo sie niestety. czlowiek by popuscil i i tak sie nie dalo. to jest bardzo mocno dokrecone
_________________
Aprilia is my live...
  
xXpoliXx
02.04.2010 08:26:49
poziom 1



Grupa: Użytkownik

Posty: 40 #510498
Od: 2010-3-29
probowal ktos z was w ten sposob odkrecic??

http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-odkrecic-wariator-i-sprzeglo-w-skuterze
  
BlackJet
02.04.2010 12:17:13
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kościelna Wieś/Kalisz

Posty: 121 #510582
Od: 2010-3-20
Dawid, wczesniej mialem chińczyka... i odkrecalem wariator w wielu skuterach, nigdy nie bylo zadnego problemu. Zawsze jakos dało się zablokować wał o różne zębatki itp. zwykłym śrubokrętem czy kluczem. Nigdy nie potrzebowałem czegoś specjalnego. Ale jeśli na prawde jest jakiś dziwny wariator, przez którego nie idzie zablokowac wału zwykłymi kluczami, można to zrobić jeszcze inaczej. Wystarczy wkręcić zwykłą śrubę, z dłuższym gwintem do cylindra zamiast świecy. Wtedy denko tłoka się na niej opiera i wał jest nieruchomy. A więc swobodnie można odkręcić wario..wesoły
_________________

  
ADIRJP
02.04.2010 12:20:15
poziom 4



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: KALISZ

Posty: 237 #510585
Od: 2010-3-20
to jest wogóle prawidłowy sposób !!!
_________________
"Pal gumę, nie duszę,sztuką jest jechać i dojechać"
  
czopens
02.04.2010 14:41:32
poziom 3



Grupa: Moderator

Lokalizacja: Kalisz/ Borek

Posty: 139 #510719
Od: 2010-3-18
ty myslisz ze ja nie próbowalem innymi sposobami?? jak w chinolu jest nigdy jeszcze nie odkrecany wario to jest mozno cholerstwo dokrecone i niczym sie za chuja nie da odkrecic... a ze swiecą i srubą wole nie kombinowac bo to są chiny a byly przypadki ze tłoki mogłes pogiąc w palcach wiec ja wole nie grzebac nic w tych sferach. po 2 to w 4sówie jest inaczej. w 2t masz swiece centralnie nad tłokiem a w 4t masz pod kątem.
_________________
Aprilia is my live...

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 2>>>    strony: [1]2

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » PROBLEMY. » PROBLEM TECHNICZNY

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


TestHub.pl - opinie, testy, oceny